Freedive Eilat

לוגו צלילה חופשית אילת, ישראל Freedive Eilat logo

צלילה בפיליפינים

אם אתם מחפשים את חווית הצלילה האולטימטיבית בפיליפינים, אל תחפשו רחוק מ-SK Divers Center. מרכז הצלילה שלנו, שהוקם ומופעל על ידי סער, צולל נלהב עם ניסיון של למעלה מעשור, מציע מגוון שירותים ופעילויות הנותנים מענה לכל רמות הצוללים.
החל מצלילות היכרות ועד קורסי מדריכים.

SK Divers Center
ממוקם באי היפה מלאפסקואה, סבו,מספק גישה לכמה מאתרי הצלילה עוצרי הנשימה בעולם. משוניות אלמוגים צבעוניות ועד לתצפיות המפורסמות של כרישי השועל, אנו מציעים מגוון צלילות שישאירו אתכם מאושרים עד הגג. צוות דייבמאסטרים ומדריכי צלילה מנוסים ומוסמכים מבטיחים לכם חווית צלילה בטוחה ובלתי נשכחת.

ב-SK Divers Center, אנו מאמינים שצלילה היא לא רק ספורט, אלא דרך חיים. לכן אנו מציעים לא רק קורסים והסמכות צלילה, אלא גם טיולי צלילה, השכרת ציוד וחבילות צלילה המאפשרות לכם לטבול ביופיו של העולם התת-ימי. אנו פונים לכל הרמות של צוללנים, ממתחילים ועד מתקדמים, ומספקים חוויה מותאמת אישית העונה על הצרכים וההעדפות שלכם.

אבל SK Divers Center עוסק לא רק בצלילה. אנו מחויבים לקיימות ולפרקטיקות ידידותיות לסביבה, ואנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם קהילות מקומיות כדי לקדם שימור סביבתי והגנה ימית. אנו מאמינים שעל ידי שיתוף האהבה והכבוד שלנו לאוקיינוס, נוכל לעורר השראה באחרים לעשות את אותו הדבר.

אם אתם מחפשים חווית צלילה ייחודית ובלתי נשכחת בסבו, אל תחפשו רחוק מ-SK Divers Center. הזמינו את טיול הצלילה שלכם עוד היום והצטרפו אלינו לחקור את פלאי העולם התת-ימי.
קצת על הבעלים של המועדון סער קארה.

הכירו את סער קארה: מדריך הצלילה עם למעלה מ-23 שנות ניסיון
סער הוא מדריך צלילה בעל שם עולמי עם למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום. הוא עבד בתאילנד במשך שלוש שנים ומלמד וצולל בפיליפינים למעלה מ-17 שנים. סער לימד למעלה מ-3000 תלמידים והשלים יותר מ-10000 צלילות.

סער הוא יליד ישראל ובגיל 49 עדיין יש לו תשוקה לצלילה ואוהב לחלוק את הידע והניסיון שלו עם אחרים. הוא היה חלק חיוני מתעשיית הצלילה בפיליפינים ותרם רבות לקהילת הצלילה במלאפסקואה.

אהבתו של סער לצלילה ניכרת בדרך שבה הוא ניגש לכל צלילה. הוא נהנה לחקור אתרי צלילה חדשים ולעזור לצוללנים לחוות את היופי של העולם התת-ימי. אבל אהבתו לצלילה לא נעצרת שם. סער גם נלהב לשמר את הסביבה ולדאוג שאתרי הצלילה יישארו בריאים לדורות הבאים.
סער הוא הבעלים של מרכז צלילה במלאפסקואה והוא מנהל עסק צלילה מצליח בסבו מזה 17 שנים. מסירותו לענף הפכה אותו לדמות מכובדת בקהילת הצלילה, ומרכז הצלילה שלו הוא יעד פופולרי לצוללנים מכל העולם.
אם אתם מחפשים מדריך צלילה מנוסה שמתלהב מהצלילה והסביבה, סער קארה הוא הבחירה המושלמת. עם הידע והניסיון הרב שלו, אתם יכולים לסמוך על כך שהוא יספק לכם חווית צלילה בלתי נשכחת

קצת על הפיליפינים והצלילות
הפיליפינים ידועים בחופים היפים, במים הצלולים ובחיים הימיים המגוונים. אין זה פלא שהמדינה הפכה ליעד פופולרי עבור חובבי צלילה. עם למעלה מ-7,000 איים ומגוון עצום של נופים תת-מימיים, הפיליפינים היא ביתם של כמה מאתרי הצלילה הטובים בעולם. בואו ונחקור כמה מאתרי הצלילה המובילים בפיליפינים ואת המקומות שבהם הם נמצאים.

שונית טובבאטה –

שונית טובבאטה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הממוקם בים זולו, מול חופי פאלאוואן. זהו אזור ימי מוגן המתגאה בכמה מהחיים הימיים המגוונים והצבעוניים ביותר בעולם. השונית ידועה בחומותיה התלולות, בגני האלמוגים ובמיני פלגיים גדולים כמו כרישים, מנטות וכרישי לוויתן.

אפו ריף –

עוד מקום צלילה פופולרי בפיליפינים, הממוקם מול חופי האי מינדורו. זוהי מערכת שונית האלמוגים הרציפה השנייה בגודלה בעולם והיא ביתם של למעלה מ-500 מינים של חיים ימיים. השונית ידועה בגני האלמוגים הבתוליים שלה, להקות דגים גדולות ותצפיות של כרישים ומנטות.

קורון –

מפרץ קורון ממוקם בחלק הצפוני של פאלאוואן וידוע בספינות הטרופות שלו במלחמת העולם השנייה. המפרץ היה שדה קרב מרכזי במהלך המלחמה וכיום הוא ביתם של כמה ספינות טרופות שהשתמרו היטב שהפכו לאתרי צלילה פופולריים. חלק מההריסות הבולטות כוללות את הספינות הטרופות היפניות של איראקו וקוגיו מארו ואת הספינה האמריקאית של USS Okikawa Maru. המפרץ הוא גם ביתם של חיים ימיים מגוונים כמו דגי שונית, צבים וברקודות.

• אנילאו

אנילאו היא עיירת חוף קטנה בבטנגס, הידועה בשוניות האלמוגים התוססות וחיי המאקרו שלה. בעיירה יש למעלה מ-50 אתרי צלילה, החל מגני אלמוגים רדודים ועד חומות עמוקות וצלילות סחף. אנילאו ידועה בחיי הים המגוונים שלה, כולל סוסי ים, תמנונים ודגי צפרדע.

דאוין –

דאוין היא עיירה קטנה הממוקמת בנגרוס , הידועה בחיי המאקרו ובצלילת החוף שלה. העיירה היא ביתם של מספר אתרי צלילה שהם אידיאליים לאיתור יצורים נדירים ויוצאי דופן כמו דיונון ראוותני, תמנונים מחקים ותמנוני טבעות כחולות. דאוין ידועה גם בגני האלמוגים היפים שלה ובתצפיות על חיים ימיים גדולים יותר כמו צבים וכרישי שונית.

האי באליקסאג –

האי באליקסאג הוא אי קטן הממוקם מול חופי בוהול, הידוע במים הצלולים ובחיים הימיים המגוונים שלו. האי מוקף בשונית המהווה בית למעל 400 מינים של חיים ימיים. באליקסאג ידועה בלהקות גדולות של דגים, צבים ותצפיות של מינים פלגיים כמו ברקודות וכרישי לוויתן. כמה מאתרי הצלילה הפופולריים באי באליקסאג כוללים את היער השחור, המקדש וסלע רודי.

האי מלאפאסקווה הבית של מועדון sk divers

האי מלאפאסקווה הוא אי קטן הממוקם בקצה הצפוני של סבו, הידוע בתצפיות הכרישים שלו. האי הפך ליעד פופולרי לצלילה עם כרישים, כאשר אתרי צלילה כמו מונאד,קימוד והאי גאטו מציעים את ההזדמנות לראות כרישים מקרוב. האי מלפסקואה ידוע גם בגני האלמוגים הצבעוניים שלו, חיי המאקרו המגוונים שלו ותצפיות של מינים פלגיים אחרים כמו מנטות וכרישי לוויתן.

מוהלבוהל –

היא עיירה הממוקמת בסבו, היא ידועה בשוניות האלמוגים היפות ולהקת הסרדינים שלה. העיירה היא ביתם של מספר אתרי צלילה אידיאליים לצוללים מתחילים ומתקדמים כאחד. ריצת הסרדינים במואלבואל היא מראה מרהיב, עם מיליוני סרדינים היוצרים בית ספר מסיבי שנע ביחד. אתרי צלילה פופולריים נוספים במואלבואל כוללים את האי פסקדור, טונגו פוינט והאי השקוע.

אי אפו –

האי אפו הוא אי קטן הממוקם מול חופי נגרוס אוריינטל, הידוע בשוניות האלמוגים היפות שלו ובחיים הימיים המגוונים שלו. האי מוקף בשמורה ימית שמגנה כבר למעלה מ-30 שנה, ומאפשרת לחיים הימיים לשגשג. האי אפו ידוע בגני האלמוגים הצבעוניים שלו, בצבים ובתצפיות של מינים פלגיים אחרים כמו כרישי שונית וברקודות. חלק מאתרי הצלילה הפופולריים באי אפו כוללים את קוקוס פוינט, צ'פל פוינט וממסה פוינט.

האי קבילאו –

האי קבילאו הוא אי קטן הממוקם מול חופי בוהול, הידוע בשוניות האלמוגים היפות ובחיים הימיים המגוונים שלו. האי מוקף בשונית שולית המהווה בית למעל 150 מיני אלמוגים ו-300 מיני דגים. האי קבילאו ידוע בגני האלמוגים הצבעוניים שלו, בצבים ובתצפיות של מינים פלגיים אחרים כמו קרני מנטה וכרישי לוויתן.

לסיכום, הפיליפינים הם גן עדן לצלילה עם מגוון עצום של נופים תת-מימיים, חיים ימיים מגוונים וחוויות צלילה ייחודיות. בין אם אתה צולל מתחיל או מנוסה, ישנם אתרי צלילה רבים ברחבי הארץ הנותנים מענה לכל רמות המומחיות. מקירות תלולים וספינות טרופות ועד לגני אלמוגים וחיי מאקרו, בפיליפינים יש משהו לכולם. אז אם אתם מחפשים את הרפתקת הצלילה הבאה שלכם, שקול לחקור את העולם התת-ימי היפה של הפיליפינים.

Philippines.co.il

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מבצע

קורס צלילה חופשית בסיסי

950 ש"ח במקום 1200 ש"ח

ניתן לממש בכל יום מימי השבוע

בתוקף עד - 1.5.24