Freedive Eilat

לוגו צלילה חופשית אילת, ישראל Freedive Eilat logo

תחרות צלילה חופשית

בשנת 2020 בתחילת חודש ספטמבר התקיימה אליפות ישראל בעצירת נשימה בסגנון סטטי (STA).

את התחרות ארגנתי בשיתוף פעולה עם עופר שגם הוא שופט מוסמך של איידה (AIDA).

התחרות התקיימה בבית וויליאמס שבאילת, בזכות תרומה נהדרת של הבעלים אלדד, אשר תרם את המקום לביצוע התחרות, הפראמדיק בתחרות היה אריאל אוסלנדר שהוא גם אחד מהבעלים של מועדון הצלילה דיפ סיאם שבחוף אלמוג, את אריאל אני מכיר הרבה שנים ובתחילת הדרך שלי הוא היה המעסיק שלי כאשר הייתי מדריך צלילת מיכלים (סוג של שינוי תפקידים בנינו, זה עלה לי במחמאה מאריאל שמאוד שמחתי לקבל ולא ראיתי לפני)

התחרות התקיימה בשעות הבוקר ופרט אלי ולעופר הייתה שופטת נוספת, אלינה.

התחרות התקיימה בבריכה האקולוגית ולקחו בה חלק 8 מתחרים בחלוקה שווה של גברים ונשים, את רובכם אני מכיר וצללתי איתם לא מעט, אפילו אימנתי אותם.

בתחרות חולקו פרסים מתנת OMER שקיבלנו הודות לניר גבע היבואן הרשמי בישראל, תודה ניר!

בשבילי לארגן תחרות הייתה חוויה ראשונית ובטוח שלא אחרונה, היה התרגשות גדולה ולמדתי הרבה מהחוויה גם כשופט וגם כמארגן, אני ממש מחכה לתחרות הבאה, כנראה תהיה תחרות עומק באילת.

בתחרויות עד לאותו רגע לקחתי חלק כמתחרה בחילת המסע שלי בעולם הצלילה החופשית עוד לפני שהפכתי למדריך צלילה, בהמשך הדרך לקחתי חלק בתחרות אליפות רוסיה הפתוחה בשארם אל שייח כצולל בטיחות במרכז הצלילה של Andrea Zuccari, Freediving world שם נקבעו שיאי עולם ע"י Alexey Molchanov ו Arnauld Jerald במשקל קבוע עם זוג סנפירים, בנוסף היה שיא לאומי איטלקי של הצולל המדהים Antonio Mogavero שגם לו הייתי שותף, ועוד המון צוללים מאוד מובילים וידועים שאין ספק שלראות אותם מתאמנים אצלנו וצוללים בתחרות תרם לי הרבה.

לא הרבה זמן אחרי זה הייתי באליפות ישראל באילת, כצולל הבטיחות הראשי והאחראי על צוות צוללי הבטיחות והמערך אבטחה שם נקבע שיא ישראלי ע"י אלון ריבקינד שהיה גם מארגן התחרות.

לסיכום, אני רוצה להגיד שאני מאוד מחכה לראות מה תביא איתה 2021 מבחינתי בתחום התחרותי של הצלילה ובאיזה משבצת אבחר להיות.

כמו שזה נראה כרגע, אני אבחר בלהיות צולל הבטיחות הראשי ולו רק בגלל העובדה שלצורך הביצוע הזה אני אצלול עם סקוטר שקניתי על מנת לייעל את העבודה ולהרים את רמת הבטיחות באירוע כמו זה.

למי שלא צלל עם סקוטר, אין ספק שזוהי חוויה מדהימה, אבל בעיני זהו אמצעי בטיחות שמאפשר לי לפגוש את צוללי העומק בנקודה יותר עמוקה ולהיות מסוגל לתת מענה יותר טוב במידה של אירוע בטיחות.

 

שגיא.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע

קורס צלילה חופשית בסיסי

950 ש"ח במקום 1200 ש"ח

ניתן לממש בכל יום מימי השבוע

בתוקף עד - 1.5.24